środa, 12 stycznia 2011

Wszyscy mają shalom - mam i ja!

A właściwie MadziaLena.
Włóczka z odzysku, nic więcej na jej temat nie wiem. Druty również z odzysku i nawet taka amatorka jak ja czuła, że to fatalnie. Robótka piszczała. Dosłownie.
Robiłam dokładnie wg przepisu, tylko materiały i narzędzia inne. Wydaje mi się, że te rękawki są za szerokie, więc następnym razem coś pokombinuję żeby inaczej to podzielić. Albo może mniej dobierać pod pachami?
Zdaję sobie sprawę, że to nic wielkiego, ale od czegoś przecież trzeba zacząć.
I MadziaLena bardzo zadowolona, jutro idzie się "polansować" w szkole :)


opaska - made by MadziaLena w mdk

1 komentarz:

  1. jak dla mnie rękawki są ok,ja robiłam wg.zaleceń (taka sama włóczka jak we wzorze i druty też) i też tak odstają,i mi podoba się Twój a właściwie MadziaLeny szalomek:)

    OdpowiedzUsuń