piątek, 6 lutego 2015

Uszatka

Ostatnio uczestniczyłam w KAL organizowanym przez Hanię i wyplotłam sobie! czapkę. Z uszkami, jak sama nazwa wskazuje.
Sobie, sobie ... mogę o niej zapomnieć, gdyż została porwana w tempie natychmiastowym przez córkę. No dobra, fakt, że jej lepiej pasuje. Także wykończenia, tj. długości sznurków i wielkości pomponów zostały podyktowane przez Magdę.




Sam KAL był tak zorganizowany, że nie wiedziałam jaki będzie efekt końcowy. Wzór był dawkowany! Wzbudzało to emocje, ale też i moją niecierpliwość. Gotowa czapa doczekała się jedynie ekspresowego uwiecznienia na zdjęciach i wyruszyła na zimowe szaleństwa, wszak u nas ferie! 



Dane techniczne:
Włóczka: Malabrigo Rios kolor azul profundo w ilości 1 motek łącznie z pomponami
Druty: 4,5 i 5,0 mm




21 komentarzy:

  1. Jak to możliwe że ma córę w takim wieku? przecież wyglądasz na niewiele starszą od niej! A czapa oczywiście baaardzo ładny, jednak błękity to kolory dla blondynek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakto?jakto? mam na koncie dwie osiemnastki, a ta na zdjęciach to nastolatka "ledwoco", ale waga wymawiania "naście" jest ważna w tym wieku ;)
      Nawet jeśli to kokieteria, to miła :) Dzięki.

      Usuń
    2. No prawdę pisałam w moim umyśle mogłabyś mieć dzieci 4-5 letnie ;) A tu taka piękna dziewczyna- pewnie po mamusi :)

      Usuń
  2. Piękna Uszatka , piękna córka, widać , że Twoja krew:) Zobacz, że nasze uszatki są niemal kolorystycznie identyczne, różni je chyba tylko ... nazwa koloru włóczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, sprawdzałam już u Ciebie, że to nie to samo w nazwie. Ale naprawdę można się spierać, co tam, ważne że czapki fajne!

      Usuń
  3. Śliczna czapka :-) Bardzo mi się podoba Twoja wersja :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor - rewelacja! Strasznie podoba mi się ten wzór ale na teraz wydaje mi sie taki skomplikowany - czekam więc do jutra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór tylko się wydaje skomplikowany, ale jest świetnie rozpisany. Na pewno dasz radę! Polecam.

      Usuń
  5. Śliczna! Też taką chcę!
    Dobrze,że ja mam synów, to mi nic nie podbierają. Ale z drugiej strony, jak mam dziergać na maleństwo ponad 1,80 to już u progu tylko pomysłu, mi się nie chce. Pozdrawiam również z ferii:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna czapka a modelka jeszcze piękniejsza :) Córka czapkę gwizdnęła bo zna się na rzeczy i wie co ładne :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Olu, przepiękna Modelka i Twoja uszatka bardzo ładna. Ślicznie się na tej włóczce wzór prezentuje. Będziecie miały chyba wspólną z Córcią czapkę, bo myślę,że Tobie w niej równie ślicznie jak Twojej Młodszej wersji! Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna czapka. Skąd ja to znam zrobiłam sobie czapkę hihi ale córce tez się podoba więc już nie mam czapki.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna jest! i kolor i wzór! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zadam dziwne pytanie,powiedz Alejandro co to znaczy KAL ?????
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Zadam dziwne pytanie,powiedz Alejandro co to znaczy KAL ?????
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. KAL znaczy knit along czyli dzierganie razem

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie mi się podoba Twoja uszatka. Cudny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje Babarudo /jakkolwiek to brzmi/ i serdecznie pozdrawiam.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń