wtorek, 15 sierpnia 2017

Bardzo różowy

Różowy, żarówiasty, oczorażący, amarantowy.... lubię taki. A już najbardziej lubię taki mocny właśnie kolor w prostym ale nie nudnym projekcie. I taki własnie jest sunshine coast. Wydłubałam go już czas jakiś temu, ale jakoś nie sprzyjało żeby go pokazać. Ale już jest.



Zrobiłam go z 5 motków alize bahar. Bardzo popularna bawełniana włóczka. Tania ale nie tandetna. Można spokojnie prać w pralce, nic się nie dzieje. 


To jedna z niewielu rzeczy, które udało mi się skończyć. Jakaś niemoc długotrwała spowodowała, że mimo, że dziergam cały czas, to nie kończę tego co zaczynam. W trakcie wydaje mi się, że to nie to, nie w moim stylu, nie w moim kolorze, nie w mojej duszy. Trzask - ląduje to w szufladzie, to w pudle. Zaczynam następne i sytuacja się powtarza. Może trochę przesyt? Może trzeba odpuścić lekko? 

Póki co pocieszę się tym skończonym różowym. 


Czy to jeszcze wypada mi w TAKIM kolorze? 

13 komentarzy:

  1. Oh Alejandro! Wieki Cię nie było ale za to z rozmachem wróciłaś:):):)
    Piękny ten róż i pięknie Ci w ty różu:)Bardzo ciekawy geometrycznie, spróbuję go rozpracować a jakby co to wpadnę do Ciebie po wskazówki:)
    Pozdrawiam i cieszę się że znów jesteś :):):) Z niecierpliwością czekam na Twój kolejny projdekt:) Wakacyjne cmoki i przytulaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko! Jakie wypada, nie wypada! Świetny sweter, pięknie wykonany i fantastycznie w nim wyglądasz. Czego więcej trzeba? Jeśli tobie pasuje, dobrze się w nim czujesz, to po co się zastanawiać, co myślą inni. jest piękny:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem pytania? Jeśli lubisz ten kolor i dobrze się w nim czujesz, podobasz się sobie, to WYPADA w każdym wieku:) Swoją drogą pięknie w nim wyglądasz:) Pozdrawiasm

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również podoba się i kolor i konstrukcja. Super jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowy dla dużych dziewczynek jak najbardziej.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się , że po tak długiej przerwie jest kolejny piękny udzierg. Kolor cudny , też taki lubię , bardzo twarzowy . A wracając do sweterka piękne wykonanie , muszę przyjrzeć się tej włóczce , kusi mnie . . . Pozdrawiam i czekam na więcej - Marcepa

    OdpowiedzUsuń
  7. Swererek jest śliczny, zazdroszczę tym którzy mogą wpaść po wskazówki i zabrać się do roboty. Ja od 2 dni przyglądam się i....zbyt dużo niewiadomych. Mogłabym kupić wzór, ale ten angielski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie taki diabeł straszny... to naprawdę prosty wzór i bardzo efektowny. Namawiam do spróbowania. Języka właściwie nie trzeba znać - od czego jest internet ;) Powodzenia

      Usuń
  8. Wyglądasz w tym kolorze i fasonie świetnie! Ja sama po latach bieli/szarości/czerni zaczynam wreszcie wprowadzać do szafy kolor i dobrze się z tym czuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe efekty, gratulacje! Aż dziwne że nie trafiłam na Twojego bloga wcześniej ;) Marzy mi się udzierganie mężowi takiego ładnego, klasycznego swetra męskiego w okfsordzkim stylu. Może ktoś mi poradzi?

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Hương Lâm chuyên cung cấp máy photocopy, chúng tôi cung cấp máy photocopy ricoh, toshiba, canon, sharp, đặc biệt chúng tôi có cung cấp máy photocopy màu uy tín, giá rẻ nhất.

    OdpowiedzUsuń