wtorek, 15 sierpnia 2017

Bardzo różowy

Różowy, żarówiasty, oczorażący, amarantowy.... lubię taki. A już najbardziej lubię taki mocny właśnie kolor w prostym ale nie nudnym projekcie. I taki własnie jest sunshine coast. Wydłubałam go już czas jakiś temu, ale jakoś nie sprzyjało żeby go pokazać. Ale już jest.



Zrobiłam go z 5 motków alize bahar. Bardzo popularna bawełniana włóczka. Tania ale nie tandetna. Można spokojnie prać w pralce, nic się nie dzieje. 


To jedna z niewielu rzeczy, które udało mi się skończyć. Jakaś niemoc długotrwała spowodowała, że mimo, że dziergam cały czas, to nie kończę tego co zaczynam. W trakcie wydaje mi się, że to nie to, nie w moim stylu, nie w moim kolorze, nie w mojej duszy. Trzask - ląduje to w szufladzie, to w pudle. Zaczynam następne i sytuacja się powtarza. Może trochę przesyt? Może trzeba odpuścić lekko? 

Póki co pocieszę się tym skończonym różowym. 


Czy to jeszcze wypada mi w TAKIM kolorze? 

12 komentarzy:

  1. Oh Alejandro! Wieki Cię nie było ale za to z rozmachem wróciłaś:):):)
    Piękny ten róż i pięknie Ci w ty różu:)Bardzo ciekawy geometrycznie, spróbuję go rozpracować a jakby co to wpadnę do Ciebie po wskazówki:)
    Pozdrawiam i cieszę się że znów jesteś :):):) Z niecierpliwością czekam na Twój kolejny projdekt:) Wakacyjne cmoki i przytulaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko! Jakie wypada, nie wypada! Świetny sweter, pięknie wykonany i fantastycznie w nim wyglądasz. Czego więcej trzeba? Jeśli tobie pasuje, dobrze się w nim czujesz, to po co się zastanawiać, co myślą inni. jest piękny:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Danusia - tego właśnie mi potrzeba ;)

      Usuń
  3. Nie rozumiem pytania? Jeśli lubisz ten kolor i dobrze się w nim czujesz, podobasz się sobie, to WYPADA w każdym wieku:) Swoją drogą pięknie w nim wyglądasz:) Pozdrawiasm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  4. Mnie również podoba się i kolor i konstrukcja. Super jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowy dla dużych dziewczynek jak najbardziej.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się , że po tak długiej przerwie jest kolejny piękny udzierg. Kolor cudny , też taki lubię , bardzo twarzowy . A wracając do sweterka piękne wykonanie , muszę przyjrzeć się tej włóczce , kusi mnie . . . Pozdrawiam i czekam na więcej - Marcepa

    OdpowiedzUsuń
  7. Swererek jest śliczny, zazdroszczę tym którzy mogą wpaść po wskazówki i zabrać się do roboty. Ja od 2 dni przyglądam się i....zbyt dużo niewiadomych. Mogłabym kupić wzór, ale ten angielski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie taki diabeł straszny... to naprawdę prosty wzór i bardzo efektowny. Namawiam do spróbowania. Języka właściwie nie trzeba znać - od czego jest internet ;) Powodzenia

      Usuń
  8. Wyglądasz w tym kolorze i fasonie świetnie! Ja sama po latach bieli/szarości/czerni zaczynam wreszcie wprowadzać do szafy kolor i dobrze się z tym czuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited.Thank you.
    ตารางบอล

    OdpowiedzUsuń