niedziela, 20 listopada 2011

for man, my man

Pierwsze poranne przymrozki przyniosły potrzebę wydłubania czapy, męskiej czapy.
Znalazłam wzór: windschief
kupiłam włóczkę: drops lima, bardzo zadowolona jestem - z pewnością sobie też coś z niej wydłubię, najlepiej czapkę, czerwoną ... albo zieloną... albo...
druty: no 4,00
no i zaczęłam: wzór naprawdę bardzo fajny, super mi się robiło...
raz, drugi, trzeci....
no i niech mi ktoś powie raz jeszcze że large to L a nie XL to uduszę! czy też może medium to niby M, tak? otóż nie w tym wzorze! choć rozmiar drutów i grubość włóczki akurat dobrana jak w opisie. 
koniec końców czapa jest, a rozmiar to nie wiem jaki ;)
komin też zrobiłam, niech man nie marznie!



no to wracam do chabrów ;)

17 komentarzy:

  1. Świetny komplet, man z resztą tez ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najs komplecik, mniam a jakie smakowite ciacho w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny komplet.
    Jeśli chodzi o rozmiarówkę, to jak kupujesz wzór powinna być w nim ilość oczek w próbce. Aby uzyskać wymagany rozmiar gwarantowany przez wzór, nie bierzesz takich drutów jak we wzorze, lecz sama powinnaś wykonać próbkę, zmierzyć i ewentualnie dopasować druty wg próbki.
    np. ostatnio robiłam bluzeczkę i autorka napisała ją na druty 4.5. Ja musiałam wziąć druty większe, by mieć wymaganą próbkę, bo dziergam ciasno. Tak też pewnie jest z tą czapką. Jeśli dziergasz luźno, to pewnie trzeba było ją zrobić na cieńszych drutach niż we wzorze.Albo z innej włoczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. komplet super, a facet jaki fajny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. komplecik siwetny, modela mozna pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplecik ! Ile motków wełny Ci zeszło ? Pozdrawiam, Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim za pochwały, cieszę się że się podoba, zawsze to miło się człowiekowi robi :)
    Lete - dzięki za rady
    Anonimowy - razem 3 motki, z czego 1 i trochę na czapkę i reszta na komin.
    A swoją drogą zawsze o czymś zapominam w poście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo elegancki komplecik powstał ;) wzór ciekawy fajny prosty ;) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny komplet, szkoda,że mój man nie chce :-(. Jakieś takie dziadziusiowe mu się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. super i czapka (bardzo wdzięczny wzór) i otulacz (mój niestety w czapkach nie chadza - kaptur woli, ale komin, to i owszem - tylko, że ja szydełkowa jestem)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny komplet:) wzór jest już w moim posiadaniu, zamierzam wydziergać ten kpl,trochę mnie zmartwiłaś tymi rozbieżnościami w rozmiarach, bo zrobienie czapki dla kolegi małżonka jest wyzwaniem samym w sobie.Będę robiła z ecco i wydaje mi się, że włóczkowo będzie zgodność.pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Komplet jest świetny !!!!Tak jak i model !!!!Domyślam się ,że to mąż -przystojniacha :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również lubię dla swojego męża robić różnego rodzaju czapki, szaliki czy nawet rękawiczki. Ostatnio wykonywałam tego typu rzeczy z włóczki https://alewloczka.pl/pl/c/Drops-Alaska/55 no i najważniejsze, że partner był zadowolony.

    OdpowiedzUsuń