poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Tak zrobiłam moje sev[en]circle

Projekt na ravelry jest darmowy, przeczytałam go raz, więc nie wiem czy robiłam dokładnie tak jak w przepisie i mam nadzieję że nic się nie stanie jak to opiszę - dla zainteresowanych i po polskiemu:
na druty 3.0 nabrałam 160 oczek, przerobiłam 10 rzędów same prawe (w koło)
w następnym rzędzie zamknęłam 140 oczek za pomocą techniki BO - tu brałam korepetycje
te 20 oczek które zostało mi na drucie stało się początkiem bazy trzymającej wszystko w ryzach
dalej nabrałam 130 nowych oczek, znowu przerobiłam 10 bądź 8 rzędów, 110 oczek zakończyłam BO
dalej nabrałam 120 nowych oczek, znowu przerobiłam 10 bądź 8 rzędów, 100 oczek zakończyłam BO
dalej nabrałam 130 nowych oczek, znowu przerobiłam 10 bądź 8 rzędów, 110 oczek zakończyłam BO
dalej nabrałam 110 nowych oczek, znowu przerobiłam 10 bądź 8 rzędów, 90 oczek zakończyłam BO
dalej nabrałam 100 nowych oczek, znowu przerobiłam 10 bądź 8 rzędów, 80 oczek zakończyłam BO
dalej nabrałam 90 nowych oczek, znowu przerobiłam 10 bądź 8 rzędów, zamknęłam wszystko BO

można tak chyba w nieskończoność z tą ilością wężyków, można też nie liczyć rzędów, bo nie ma znaczenia czy będzie ich 8, 9 czy 10

jeżeli chodzi o ten blok łączący całość - żeby nie było to takie długie złożyłam na pół i zszyłam - efekt zadowalający
u Effci widziałam duuuużżżo mniejszy, zgrabniejszy - nie wiem jak to zrobiła, ale myślę sobie ze można tu pokombinować z rzędami skróconymi, ale w takim wypadku trzeba przerabiać na zmianę oczka prawe i lewe tak żeby utrzymać ścieg gładki

ot i tyle
powodzenia!



4 komentarze:

  1. świetnie to opisałaś!Wielkie Ci dzięki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ha! mnie szerokie łączenie denerwowało, nie chciałam mieć czegoś takiego na karku, więc regulaminowo w okrążeniach zrobiłam 4 sznurki, a potem dorabiałam pomiędzy nimi dodatkowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. o! na to nie wpadłam! wlazły mi do głowy tylko te skrócone.

    OdpowiedzUsuń