niedziela, 2 czerwca 2013

No to kolor

Coś mnie ostatnio wzięło na kolory! I to nie jakieś tam pastele czy delikatne odcienie, nie. Ja tak na ostro, wyraziście, o tak:



Te dwie gąsieniczki zrobiłam z TOHO 80 i 60, kolory są naprawdę soczyste 


Tą w wersji dwustronnej żółtej zrobiłam już n-ty raz, cieszy się dużym powodzeniem :)


szczególnie mnie wzięło na żółto-pomarańczowo-czerwono
ta skrętna słoneczna bransoletka została zrobiona z TOHO 60 i 80 (tak dla odmiany ;))



i jeszcze w połączeniu z morskimi odcieniami




i dwie inne formy:
pierwsza to węzeł z dwóch cienkich bransoletek wykonanych z TOHO 11/0 w kolorach jak widać obecnie na topie. Zapięcie na haczyk, nie wiem jeszcze jak się będzie sprawowało w użytkowaniu, ale bransoletka bardzo mi się podoba!



i druga to kolczatka zgapiona od Effci. Śniła mi się po nocach, w końcu zamówiłam RIZO, wydłubałam i teraz mnie wzięło :)


moja kolczatka wygląda jak wyjęta rodem z głębin koralowych


hmmm, może zostanie u mnie....



i tyle póki co, ale nie na długo bo kolejne się robią :)


9 komentarzy:

  1. ale piekne, o kurcze ja też chcę takie.
    Ta taka łączona węzłem płaskim jest meeega piekna

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wszystkie! Ale mnie najbardziej urzekła ta skrętna i podwójna, która jest po prostu boska!!! Kolorki obłędne

    OdpowiedzUsuń
  3. kolczatka najpiękniejsza!
    a ja morduję co bardziej skomplikowane wzory swoją małą chudą igłą :-) i też wychodzi. ostatnio znalazłam ścieg bliźniaczy wizualnie do szydełkowego i też się obrobić nie mogę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne! Kolczatka jest super!!! Miałam się zabrać za koralikowanie, ale tyle drucianych projektów na mnie czeka, że chyba spasuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dużo bransoletek i jakie śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne, a szczególnie ta "skrętna słoneczna".
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko! Jak dużo ślicznych bransoletek, a ja dopiero swoją pierwszą zrobiłam i przy drugiej z koralików toho 11/o wymiękłam:)Ale nie poddam się! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne - błękit mnie urzekł !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta z węzłem super fajna. Gdzie się kupuje takie zapięcia? Można prosić o link?

    OdpowiedzUsuń