wtorek, 23 stycznia 2018

Recoleta

Jakoś tak mam, że niektóre projekty wpadają na druty od razu, tak w ramach “miłości od pierwszego wejrzenia” ale potem, już w trakcie dziergania, pojawiają się wątpliwości.
Inne projekty, jak ten, na początku nie zwracają mojej uwagi, jakby specjalnie po to, żeby po dotarciu do mojego serca, powstawały w tempie ekspresowym i były ukochane na wszystkie czasy. Tu akurat na zimowe czasy.
Cóż, widziałam i słyszałam już dawno o tym swetrze, nawet nie skusiło mnie to, że Gosia już od jakiegoś czasu miała go w kolejce (widać do wszystkiego muszę dojrzeć). Ale strzała Amora dotarła do mnie kiedy go zobaczyłam. I przepadłam. Na 3 tygodnie, bo tyle zajęło mi dzierganie.




Do Warszawy przyjechałam na kilkanaście godzin, zobaczyłam Gosię w recolecie i wyjechałam z torbą pełną riosa do produkcji własnej wersji.

Wzór: Joji Locatelli Recoleta
Włóczka: Malabrigo rios Teal Feather w ilości 4,5 motka



Poszalałam z rozmiarem, bo zrobiłam coś pomiędzy S i M, przez co wzór się trochę rozjechał po bokach i nie zamyka się tak idealnie jak w wersjach zgodnych z rozpiską. Ale mnie to nie przeszkadza. Zakładam, że jest to dodatkowa ‘atrakcja’.
 

Poszalałam też z kolorem, sama bym nie wybrała, ale przyznaję, że mocno trafiony!
Sweter zaliczam do tych najulubieńszych ale też ciepłych, przez co nie mogę w nim paradować tak często jak bym chciała.
Mam nadzieję, że w najbliższą sobotę będzie..., no powiedzmy - nienajcieplej. I będę mogła wybrać się do Wrocławia w tej pięknej "Recolecie".

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny!
    pozdrawiam Emilia

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam trochę podobnie. I podobał mi się ten wzór i nie podobał. Coś mi nie pasowało. Już miałam kupiony wzór, szukałam włóczki. Zrezygnowałam. I okazało się, że wyjeżdżamy w ciepłe kraje na dłużej i przepadł. Rzeczywiście kolor jest piękny, nie wiem czy mój, ale tak jak napisałaś, bardzo do ciebie pasuje. Macie z Gosią wieeele wspólnego:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjedź w nim koniecznie możne i ja się zakocham
    Wygląda obłędnie, przepieknie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo trafiony wzór, piękne wykonanie.Moge nacieszyć oczy . . . Pozdrawiam Marcepa

    OdpowiedzUsuń